Riddarhajk på Göransborg 10-12 mars för upptäckarscouter!

Samling på Göransborg utanför Höör mellan klockan 19-20 på fredagen, avslutning och hämtning klockan 11 på söndagen på Göransborg. Vi försöker samåka dit och hem. Vem som kör respektive håll, kan vi bestämma när vi vet vilka som skall följa med. Av ledarna är det Daniel som följer med hela tiden, Ann-Britt och Åke kommer se till att alla deltagare får mat, Åsa, Rosa och Marie kommer med delar av helgen!

ANMÄLAN TILL everodscout@gmail.com SENAST DEN 9 FEBRUARI.

Kostnad 200 kr som betalas till ledarna, eller på Everöds Scoutkårs pg 269716-7 senast 13 februari.

Utrustningslista: scoutskjorta, inneskor, stövlar/kängor, regnkläder, sovsäck, liggunderlag, underlakan, kudde, toagrejor, ombyteskläder, kåsa, sked, papper o penna, varma kläder för utevistelse och ficklampa. Dusch och bastu finns, ta med handduk och duschsaker.

Alla saker ska vara märkta med namn.

OBS! Ta med fika till fredag kväll, Inget godis eller läsk !

På lördagskvällen finns det möjlighet för dem som vill, att titta på melodifestivalen.

På Göransborgs hemsida finns karta till anläggningen. Se på http://goransborg.se/

Har ni några frågor hör av er till någon av oss ledare eller maila så försöker vi svara så gott vi kan!

Väl mött på Göransborg!

Namn: _________________________________________________

Kommer på hajken:___________________________________

Telefon till målsman under hajken:______________________________

Allergi eller specialkost:__________________________________

Kan köra till Göransborg _____ Kan hämta på Göransborg _______ Har plats till ____ barn i bilen.